'Loop' gerust even bij ons binnen

Wij bieden onze gasten:

Uitzending gemist?

Ons niet op tv gezien? Klik hiernaast op de knop om te kijken.

Blijf op de hoogte

Wat gebeurt
er allemaal
in de wei?

Anderen over ons

Lees wat onze gasten van ons vinden

4,8
4,8 van 5 sterren (op basis van 495 reviews)
Uitstekend
Heel goed
Gemiddeld
Slecht
Verschrikkelijk

Komfortables Landidyll

17 juni 2026

Ich habe eine Nacht im B&B In de Wei übernachtet. Die Gastgeber sind herzlich, das Zimmer war riesig und sehr komfortabel. Beim Frühstück wird auf Lokalität und Nachhaltigkeit geachtet - super.

Auch der Restaurant-Tipp für den Abend war ein echter Volltreffer.

Ich komme jederzeit gerne wieder.

Avatar voor Bernhard
Bernhard

It was very nice

11 juni 2026

Sadly, we were only there for one night, but we liked it very much. Nice people, clean house and very comfy bed. Awesome breakfast.

Avatar voor Gina
Gina

Aanrader! Ruime, rustige, splinternieuwe locatie.

23 april 2026

Alles royaal en met zorg afgewerkt en ingericht. Veel ruimte en privacy.

Rustige omgeving. Ook in de slaapkamers merk je niet dat er veel mensen in huis zijn. (Wij waren met 9 volwassenen)

Luxe badkamers. Afzuiging in badkamer mag iets meer zijn.

Fijne grote bedden.

Terrassen aan meerdere kanten van het huis. Tip: bij winderig weer is een windscherm fijn. Er was eind april geen zonwering op het terras.

Kleinigheidje: in de keuken graag yoghurtbakjes en grote theebekers.

We waren echt welkom! Top!

Avatar voor Karen van den Broek
Karen van den Broek

Antwoord van B&B In de Wei

Dankjewel Karen voor je review. Fijn dat jullie je zo welkom voelden en het zo naar je zin hadden. We nemen je tips ter harte.

Alles was prima geregeld

8 april 2026

Rust, service en gastvrij

Avatar voor Brigitte
Brigitte

Midweekje

4 april 2026

Hallo het verblijf als erg prettig ervaren.

Leuke kamer mooie badkamer erg rustig op het verblijf en een goed verzorgd ontbijt.

Wat wij wel prettig vinden is als je s’ morgens voor je naar beneden gaat al even een kop koffie kan drinken die je dan zelf op de kamer kan zetten. Twee kleine verbeterpunten zouden zijn een afval emmertje op de kamer en een paar kapstok haakjes voor jas en badjas.

Maar in het algemeen is het de prijs zeker waard.

En voor we het vergeten we hebben er vlees gekocht en het is een super kwaliteit.

Avatar voor Sjon Danja Vroomen
Sjon Danja Vroomen

Antwoord van B&B In de Wei

Hoi Sjon en Danja, dank je wel voor jullie mooie beoordeling en de tips. We nemen ze ter harte. Groeten, Lies en Cees

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

De rondleiding was superleuk

okt 20, 2021 896

Hartelijk dank voor de warme ontvangst. De rondleiding was superleuk.Wij gaan jullie zeker aanraden! Tot ziens. Fam. H.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Lovely time

dec 17, 2022 952

I have spent lovely time with well sleep and enjoyed the breakfast.I wish you the Marry Christmas and a Happy New Year with family. J. from Poland

Ontbijt B&B in de wei

Gezellig

okt 15, 2023 708

Gezellig weekend gehad in dit mooie huisje op deze mooie plek.Goed verzorgd en een lekker ontbijt gehad. Groetjes, collega's ABS

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Een dikke zoen

nov 13, 2022 762

Beste Boer Cees, Jij verdient een dikke zoen. Bedankkt voor goede verblijf en het heerlijke ontbijt! LiefsTeam ShoebyPuttershoek

Prachtige B&B

Prachtige B&B

jul 29, 2023 561

ff een paar dagen er tussenuit om te ontspannen en genieten van de rust en natuur. Jullie hebben een prachtige B&B waar jullie trost op mogen zijn. Bedankt voor alles en veel succes en gezondheid voor de toekomst. F. &…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Vol lof

jul 7, 2021 861

Wat een geweldige ontvangst. Prachtig uitzicht!Wat een rust. Super ontbijt.Wij zijn vol lof over de accommodatie.Ga zo door! Wij komen zeker terug (april 2022) 🙂 A. en A. uit A.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Zeer prettig verblijf

mei 12, 2021 807

Zeer prettig verblijf ervaren en een interessante dialoog betreffende het hedendaagse boerenbedrijf. H. en J.

Tweepersoonskamer bed en breakfast In de wei

Schön

jun 25, 2023 620

Ganz lieben Dank. Wir hatten einen schönen Aufenthalt S. & K.aus Berlin

BBQ arrangement B&B in de wei

Niet vaak zó fijn gehad.

mei 10, 2024 340

Beste Cees & Lies, Bedankt voor de fijne tijd.We hebben genoten van de BBQ (met vlees van eigen koeien), het uitzicht, de bedden en jullie aandacht voor detail. Wij leven van hotel naar hotel door ons werk en niet vaak…

Fijne ervaring

Fijne ervaring

aug 30, 2024 462

Wat een fijne ervaring! En bedankt om jullie passie met ons te delen.We hebben er erg van genoten en komen zeker een keertje terug! Groeten, J., M., L. en L. uit België

Ontbijt B&B in de wei

Prettige kamer

jun 4, 2024 387

Hr. en mevr. Wij vonden het een prettige kamer en een heerlijk ontbijt.U was erg vriendelijk en naar mevr. hebben wij gezwaaid.Hartelijk bedankt en tot ziens. G. en T. O., Katwijk aan Zee

B&B In de wei - Lente

Bedankt

jun 23, 2024 380

Bedankt voor de gastvrijheid en de verzorgde ontbijt. W. en H.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Zeer gewaardeerd!

jul 18, 2022 530

Dank voor het fijne verblijf. Mooi opgezet met een duurzame aanpak.Zeer gewaardeerd!Succes met de drie-poot-business en vast tot ziens. E. & D.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Bedankt voor de rust

mei 11, 2021 812

Bedankt voor de rust, rondleiding en goede zorgen. Wij en de kinderen hebben genoten. H., Y., M. en K.

Schoon & fris

Schoon & fris

dec 10, 2023 365

Lieve Lies & Cees Wat een aangenaam en vriendelijk ontvangst. Schoon & fris. Lekker geslapen, heerlijk gegeten. Bedankt,R & C

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Alles is top!!

aug 10, 2020 968

We hebben 3 heelijke dagen gehad. Alles is top!! Kan niet beter. Zo mooi, zo sfeervol en een overheerlijke fantastische plek om helemaal tot rust te komen. We met nieuwe energie weer naar huis gaan. Cees en Lies hartelijk dank…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wat een rust

mei 28, 2021 830

Cees & LIesDank jullie wel voor de heerlijke 5 dagen, wat een rust. Jullie gastvrijheid staat bovenaan. Heerlijk ontbijt, mooie kamer, helemaal af.Wij wensen jullie nog heel veel geluk met de B&B en de koeien. Dank jullie wel. Lieve groet,…

Very pleased

Very pleased

jul 27, 2023 617

We were very pleased with our stay in your very nice B&B.Neat breakfast every day and a nice countryside!And of course so friendly hosts !! Thank you very much for all.B. & R.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Fijn alles verzorgd

aug 7, 2021 747

Cees en Lies, Wat een mooie omgeving, fijn alles verzorgd. Bedankt! Groetjes uit Baarlo

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Graag nog een keertje

jul 24, 2022 587

Lieve Cees & Lies Hopelijk is er nog een plekje vrij als we nog eens in de buurt zijn,want dan slapen we graag nog een keertje wij jullie 'in de wei'. R. & J.

Groepskamer bed en breakfast In de wei

Heerlijke nacht

jul 9, 2023 625

Goedemorgen Cees en Lies Na een heerlijke nacht slapen en een lekker ontbijt trekken wij door naar Frankrijk. Wat een mooie plek hebben jullie hier.Wij hopen nog een keer terug te komen en dan alles van jullie b&b en boerderij…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Een heerlijke plek

aug 10, 2022 540

Cees en Lies Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid. We hebben genoten van de stilte en de vergezichten.Een heerlijke plek! G. en E.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijke plek!!

aug 23, 2022 575

Beste Cees & Lies, Wat 'n heerlijke plek!!We hebben genoten en komen graag 'n keertje terug! Thanks voor de duo-fiets! Hartelijke groet,K. & M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wat een wei(j)dsheid

jul 26, 2021 736

Wat een rust, wat een ruimte, wat een wei(j)dsheid en wat een prachtige en lieve koeien!We hebben erg genoten van alles!Heerlijk geslapen ook!Die beschuit met muisjes wegens de geboorte van de hondjes passen echt helamaal in de manier waarop jullie…

Heerlijke B&B

Heerlijke B&B

aug 28, 2023 583

Beste Cees en Lies, Bedankt voor deze gastvrijheid!Een heerlijke B&B om terug te komen na de Buffelrun! Groetjes uit Drenthe

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wonderful stay

mei 9, 2021 918

Thank you for this wonderful stay at your farm. Kids really enjoyed the stay and the cows 🙂We definitly will be back this year! Rgrds, R.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Aangenaam verrast

mei 2, 2021 834

Dank jullie wel voor dit gastvrije verblijf. Aangenaam verrast door de uitwerking van het "in de wei"-concept; jullie hebben aan alles gedacht, heel sfeervol om in de wei aan de wei te zitten. Het dakterras bij de kamer is heerlijk,…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Thuis gevoeld op de boerderij

jul 31, 2020 878

2 Nachten heerlijk geslapen in jullie B en B, mooie comfortabele kamer. Ons thuis gevoeld bij jullie op de boerderij. Cees en Lies bedankt voor jullie gastvrijheid en succes met alles! Groetjes,F. en M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Besser als in vielen Hotels!

aug 3, 2022 731

Vielen Dank für die freundliche und herzliche Betreuung! Die ruhige und friedliche Stimmung lassen den Stress und Trubel der Welt rundum leicht vergessen.Zimmer, Ausstattung und Service waren TOP! Besser als in vielen Hotels! Alles Gute und weiterhin viel Erfolg! M.…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Dank voor de goede zorgen

mei 24, 2021 701

Dank voor de goede zorgen, gastvrijheid en fijne, comfortabele kamer! Jammer dat het weer slecht was, maar daar kunnen jullie niets aan doen :0 Groetjes,M., M. en J.

Heerlijke plek

Heerlijke plek

jul 29, 2021 809

Wat een heerlijke plek hebben jullie hier. Met recht trots op jullie B&BWij hebben genoten van de mooie kamer, de BBQ, het goede ontbijt, het terras, maar vooral van jullie gastvrijheid, de gezellige praatjes.Dank! E. & B.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wat een heerlijke plek

mrt 20, 2022 1194

Wij zijn hier maar kort geweest, toch hebben wij de sfeer hier even mogen proeven. Wat een heerlijke plek hier! Het ontbijt was ook een feestje. Bedankt voor de gastvrijheid hier in de we! M., C., A., en I.

Zaligheid

Zaligheid

feb 14, 2023 522

Wat een zaligheid hier.Fijn ontvangst, heerlijke koffie, schone kamers. Top. B., N., (voor de 2e keer) & Thera

Ontbijt B&B in de wei

Top

mei 19, 2023 630

Hartelijke ontvangstPrima bed/doucheHeerlijk ontbijtTop - bedankt! W. & I.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Mooie entourage

mei 8, 2021 683

Even heel kort bliksembezoek, maar heel erg genoten van de lekkere koffie, het fantastische bed en de mooie entourage.Volgende X iets langer. P. en I.

Bed en breakvast In de wei, Erp Noord-Brabant

Tak

apr 9, 2023 609

Tak, for opholdet. Det smagte godt. Bjorn og Netti

Vleessalade

Een geweldige plek!

jun 17, 2023 567

Slechts 1 nachtje geweest, maar wat een geweldige plek! Gastvrij, ruime kamer met een heerlijk bed. Niets om over te klagen!Ontbijt hebben we van genoten, vers en de vleessalade was heerlijk! Dank voor het prettige verblijf.S. en H.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Nice and homely

jun 4, 2022 736

Thank you so much for your hospitality.We really enjoyed our stay here. It's a nice and homely feeling and you are a great host.Will recommend this place to our friends and be pleased to come back. Denmark, S. B. H.…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

We voelden ons thuis

sep 22, 2021 813

Lies en Cees, Dank jullie wel voor de gastvrijheid. We voelden ons thuis.De rondleiding was leerzaam. We hebben 5 mooie dagen bij jullie doorgebracht. Heerlijk gefietst, mooie streek. Succes met jullie B&B. Groetjes, S. - R. en A. - M.…

Nice place

Nice place

jan 1, 2023 675

Such a nice place to spend our first day of the year 2023.We wish you all the best *Thank you for your warm welcome A. & A.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Perfecte kamer

aug 11, 2021 750

Mooie plek, perfecte kame en een heerlijk ontbijt. Jammer dat we maar 1 nacht geboekt hebben J. &. M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Indrukwekkende rust

aug 13, 2020 682

Cees en Lies,Wat is het heerlijk in jullie B&B! Vannacht onze laatste nacht bij jullie op deze prachtige locatie. Gastvrij, behulpzaam, erg schoon, prima bedden en een heerlijk ontbijt in jullie ook zo mooie recreatieruimte. Jullie verhalen over de boerderij…

Rust

Perfect

sep 17, 2023 521

Wat een geweldige plek!Dank je wel voor de gastvrijheid en het fijne verblijf.Perfect ontbijt.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heel fijn

aug 29, 2021 836

Het was een heel fijn verblijf. Dank voor de gastvrijheid en ook de interessante rondleiding. M. en D.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Mooie kamer

aug 29, 2021 817

Bedankt Lies & Cees voor de gastvrijheid.We hebben heerlijk geslapen in 'n mooie kamer; Rietzwenk; educatie v/d grassoort 🙂't ga jullie goed met jullie bedrijf! Groeten uit Moergestel,H en D

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Bedankt

aug 4, 2022 99

Cees,Bedankt voor de gastvrijheid en de interessante rondleiding!De mogelijkheid tot het opladen van onze elektrische auto was een zeer aangename verrassing. We hebben genoten van ons verblijf en zeggen het zeker voort!F en WL en J

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijk geslapen

okt 22, 2023 558

Bedankt voor de gastvrijheid!We hebben heerlijk geslapen en ontbeten! T., I., J. en S.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Mooie B&B

apr 29, 2022 607

Wat een mooie B&B hebben jullie gebouwd. En bedankt voor de informatieve rondleiding en het heerlijke ontbijt. We komen graag weer terug als we in de buurt zijn. R, F, T & B

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wat een luxe

okt 1, 2022 654

Beste Cees en Lies, Heel erg bedankt voor jullie warme ontvangst. Wat een mooi verblijf! Heerlijk rustig, alles netjes en ruim. Wat een luxe. Wat fijn om door de grote ramen vanuit de ontbijt / ontmoetingsruimte naar buiten te kunnen…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Phenomenales Frühstück

sep 11, 2022 689

Wir waren zwar nur sehr kurz Eure Gäste, haben uns jedoch vom ersten Moment an sehr wohl gefühlt und kommen ganz sicher noch einmal hier her zurück!Vielen Dank für das phenomenale Frühstück! Dank je wel.N. &. J. aus Hamburg

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijke kamer

dec 12, 2021 802

Beste Cees en Lies,Ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid! Wij hebben genoten!Wat een mooie plek, heerlijke kamer en prachtige omgeving!Wij komen graag nog eens terug! Liefs, G. en A.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Echt onthaasten

jun 26, 2022 629

Wat jammer dat ons verblijf bij jullie alweer voorbij is. We logeerden 2 nachtjes bij jullie op de boerderij-B&B. Met de stalgeluiden van de koeienschool op de achtergrond ontbijten op het terras na een heerlijke lange stille nacht is het…

Ontbijt B&B in de wei

Mooie midweek

sep 6, 2024 521

Dank jullie wel voor de mooie midweek.Een geweldig ontbijt en een mooie leerzame rondleiding waar het enthousiasme voor het bedrijf van af spat. Groetjes, F. en M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

De kamer was perfect

aug 5, 2021 695

Beste Cees en Lies, hartelijk dank voor jullie gastvrijheid!We hebben genoten.Ook de (miva)kamer was perfect en mooi ruim. G., J., en M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Hartelijk onthaald

jul 11, 2022 693

Hartelijk onthaald, ondanks de kleine wijziging in het aantal personen.Gezellig verblijf gehadGoed bedden +++ Bedankt voor het aangename verblijf. Groetjes,E. & K.

Groepskamer bed en breakfast In de wei

Tervitused Eestist

feb 26, 2023 623

Väga monus, rakulik koht!Tähame puhkuse eest! M., I,. & K.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Prachtige vergezichten

jan 1, 2021 942

Prachtige vergezichtenWat een licht! Wat een rust!Comfortabel van begin tot eindDank voor zoveel goede zorgen en gastvrijheid! R. &. J. uit H.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Dank voor alles!

apr 16, 2022 794

Heerlijk rustig, geweldig bed en we zijn goed verzorgd!Het uitzicht is prachtig en we hebben vele mooie uitstapjes gemaakt in de omgeving. Dank voor alles! K & P

Héél lekker ontbeten

Héél lekker ontbeten

aug 2, 2024 477

Goed geslapen en héél lekker ontbeten in alle rust genietend van de groen omgeving en het zicht op de koetjes. Fam. H.-B.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijk op ons terras

aug 23, 2020 814

Fijne 4 persoons kamer en hebben genoten van het boerenlandschap, ontbijt heerlijk op ons terras.Ga zo door Cees en Lies Groetjes,R. M. E. en M

Ontbijt B&B in de wei

Ontbijt was perfect

jun 22, 2024 370

Beste Cees, Heel hartelijk bedankt voor de gastvrijheid.De kamer was goed, douche lekker warm en ontbijt was perfect. J., J. en G. uit de Achterhoek

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Goed verblijf

mei 30, 2021 805

Bedankt voor de fijne overnachting, goed geslapen op een rustige plek. Heerlijk ontbijt met het geluk dat we dit op het terras hebben kunnen eten.Kort maar goed verblijf! Groeten, J. en M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijk verblijf!

apr 10, 2022 671

Heerlijk verblijf!Dank voor de gastvrijheid. M & M

Rauwven in het Hurkske nabij B&B in de wei

Een aanrader!

apr 13, 2023 582

We werden -ondanks we te vroeg aan kwamen- op een aangename manier ontvangen. Zeer leuke ontvangst.Onze gastheer en gastvrouw hebben ons tot in de puntjes een zeer fijn verblijf verzorgd. Kamer 'Klaver' vonden we heel netjes, erg ruim en knap…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijk wakker worden

mei 30, 2021 696

Bedankt voor de goede zorgen!Ook al verbleven wij hier één nachtje, wij hebben genoten! Wat heerlijk wakker worden met uitzicht op de weilanden! Wij komen zeker eens terug! L. & G.

Oase van rust

Oase van rust

jan 14, 2024 389

Heelijk wakker geworden op het boerenland in de wei!Voor de stadse dames een oase van rustFijn verblijf, heerlijke BBQWellicht tot een volgende keer.Bedankt voor de goede zorgen! B., P., M. en M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Super

sep 11, 2022 630

Cees en LiesEen hartelijk ontvangst bij B&B in de wei. We hebben het erg leuk gehad.Mooie grote kamers, heerlijke bedden en een lekker ontbijt.Een mooie ruimte om een spelletje te doen, ons vriendinnenweekend, vanwege één 60-jarige was super.Bedankt voor jullie…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Was heerlijk, eigenlijk alles

mei 23, 2021 734

Twee nachten bij jullie doorgebracht. Het weer zat niet mee, dus komen we zeker met de fietsen nog eens terug!Wat heerlijk, eigenlijk alles! P. - H.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Lekkere ontbijtjes

feb 19, 2021 919

Hartelijk dank Lies en Cees, voor de 5 fijne dagen in jullie mooie, goed verzorgde B&B. Hierbij niet ter vergeten de lekkere ontbijtjes, die milieuvriendelijk opgediend werden. Geweldig. Vriendelijke groet,J. T.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Super mooi!

okt 6, 2023 596

Vandaag aangekomen in de B&B en een warm welkom en rondleiding gekregen omdat we de gehele accommodatie hebben gereserveerd.Super mooi en tot in detail verzorgd met aandacht!Bedankt voor de gastvrijheid. Liefs, de Zomerborrels uit B.-N. 🙂

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heel authentiek!

dec 12, 2020 966

Beste Cees en Lies, Na de drukte van ons huwelijk hadden we echt even rust nodig! Nou, dat is gelukt! We hebben genoten van de omgeveing, de "om de wei"-wandeling en het heerlijke bed! Ook de douche was echt ontspannen!Ook…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Lekker tot rust gekomen

sep 19, 2020 963

Cees & Lies Hartelijk bedankt!Lekker tot rust gekomen bij de koeien 🙂 V. &. L.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Geslaagde mini-vakantie

jul 30, 2021 772

Onze mini vakantie is zeer geslaagd. We hebben lekker geslapen en heerlijk ontbeten.Bedankt voor jullie gastvrijheid. Fam. S.

Wat een prachtig huis

Wat een prachtig huis

sep 1, 2024 484

Wat een prachtig huis! We hebben genoten! Het uitzicht is fantastisch, weids uitzicht op de prachtige koeien.We gaan dit adres zeker onthouden!Ook de rondleiding van Cees, het ontbijt: fantastisch geregeld.Ook heel prettig was dat iedere slaapkamer een douche had. Groetjes…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Genoten van het verblijf

sep 16, 2021 951

Wij hebben genoten van het verblijf bij jullie op de boerderij en de voor ons heel andere omgeving.Mogelijk dat wij nog eens langs komen als wij op bezoek zijn bij onze dochter in Nistelrode.Voor wat rest alle goeds toegewenst met…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Zeer gastvrije ontvangst

mei 30, 2021 970

Lies en CeesWij hebben genoten in jullie b&b. Mooie kamer, zeer gastvrije ontvangst en een heerlijk ontbijt. Groeten,H. &. C.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Vriendelijk, verzorgd, netjes, schoon, duurzaam!

nov 6, 2021 964

Zomaar wat woorden die passen bij jullie en jullie B&B We hebben ervan genoten! W & E

Nevel in de wei

Heerlijk rustige plek

apr 17, 2024 408

Heerlijk rustige plek, goede verzorging, mooie wandelomgeving. Stad Helmond heeft ons positief verrast. Groetjes, Mariëlle & Alice

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Dikke top locatie!

apr 21, 2024 394

We hadden de hele schuur/B&B afgehuurd voor ons jaarlijkse vriendenweekend. 9 man ±35 jaar. Alles dik in orde; normaal zitten we in een budget natuurhuisje, maar nu heeft de organisatie in haar wijsheid besloten om dit te regelen.Alles is mooi…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

GEWELDIG

sep 4, 2022 587

Beste Kees & Lies Als verrassing ben ik hier terecht gekomen voor mijn vrijgezellenfeest.In een woord, het was GEWELDIG! Een top locatie, we hebben ongestoord een super feest gehad. De gastvrijheid is me enorm bijgebleven.Ben blij dat mijn onvergetelijke feestje…

Fijn verblijf

Fijn verblijf

mei 2, 2024 416

Beste Cees en Lies, Heel erg bedankt voor het fijne verblijf 'in de weij'. We hebben genoten van het prachtige uitzicht, het lekkere ontbijt, de rondleiding op de boerderij en jullie vriendelijkheid. Hartelijke groeten,fam. S. uit T.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heel mooie, rustige omgeving

aug 29, 2021 711

Bedankt Cees & Lies voor de fijne gastvrijheid, leuk bed, goed geslapen. Kamer was prima in orde.Heel mooie, rustige omgeving.We hebben ervan genoten, doe zo verder. Groetjes, E + R

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Mini vakantie om niet te vergeten

dec 29, 2021 879

Last-minute een heerlijk nachtje op vakantie met m'n dochter. Met pizza's van Al Vesuvio, een fijne huiskamer met poppenhuis, een goed bed en morgenochtend waarschijnlijk een lekker ontbijt. Nu al een mini vakantie om niet te vergeten,Bedankt Lies & Cees…

Vleesch van de weij

Blij in de wei

apr 7, 2024 401

Wat zijn we blij hier in de wei!Bedankt voor een fijn verblijf van Jeugdvakantie werk Loon op Zand

Bezoek B&B In de wei

Wat een fijn verblijf!

feb 18, 2024 475

Wat een fijn verblijf hier in Brabant!Mooie en ruime kamers met heerlijke bedden en warme douche.We genoten van de omgeving: wandelen met Alpaca's en (sommigen van ons) lekker hardlopen 's ochtendsUit eten in Gemert bij Bottega di Wendy en daarna…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Leuke B&B

aug 10, 2021 805

Fijne dag met dochter gehad. Heerlijk gewandeld met haar en hond.Leuke B&B. M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Gewoon top!

aug 22, 2022 611

Beste Cees,Dank je wel voor de fijne tijd die we bij jullie hadden.Alles is keurig op de kamer!We hebben genoten van jullie gastvrijheid en vriendelijkheid, koffie en het ontbijt!!Het was gewoon Top! Dank je wel,R. en S. H.Buchten (L.)

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Mooie B&B

okt 11, 2022 704

Dank voor het verblijf in jullie mooie B&B.Mooie kamers, schoon en goed ontbijt.De rondleiding was ook erg leuk en leerzaam. Tot een volgende keer. Gr. D en M van Vintage&Zo uit Spanbroek

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Top weekend

mei 29, 2022 607

Fijne ruime kamers, heerlijk bed, goede douche, prachtige omgeving, mooie wandelingen gemaakt. Kortom,..... top weekend Hartelijke groet,P en A, Alkmaar

Pepernoten B&B In de wei

Sinterklaas

nov 26, 2023 685

Als laatste, dat is wel bijzonder.Heerlijk geslapen, super vriendelijke ontvangst met heerlijk ontbijt.Met plezier ga ik, goed uitgerust, weer Sinterklaas spelen. Sint en C. komen zeker terug!C.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Feeling home

jul 8, 2022 794

Thank you very much for your hospitality. I can say that each time I was coming back here I was feeling back home. Best wishes, M. B. (Ontario, Canada)

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Héérlijk geslapen

okt 18, 2020 853

Beste Lies & Cees, Bedankt voor het fijne verblijf en uitstekende ontvangst.Héérlijk geslapen in een prachtige, ruime en schone kamer.We komen zeker nog eens terug! W. J. R. & R. uit S.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Luogo fantastico

aug 30, 2020 924

Luogo fantastico, proprietari stupendi,ci siamo trovati "alla grande". Italian people from TorinoCiao Chr. S. M. R. e M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Het was super

apr 24, 2022 650

Cees en Lies,BB in de wei staat niet allen voor een prachtige accommodatie, maar ook voor een heerlijke barbeque!Dank voor jullie goede zorgen!Het was super Groetjes van 11 vrienden

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heel goed verblijf

sep 9, 2022 612

Kees en LiesWe hebben fijn gefietst hier in deze omgeving, gelukkig mooi weer gehad.Een heel goed verblijf, het is hier een top locatie.Wij wensen jullie een goede toekomst de komende tijd. Groetjes, de fam. H. uit Loon op Zand

Bedankt

Bedankt

apr 16, 2023 516

Dag Cees en Lies, Bedankt voor jullie gastvrijheid. Succes met vleesvee+ B&B Groeten S. namens groep Nijmegen

Tweepersoonskamer bed en breakfast In de wei

Om van te genieten

apr 22, 2023 545

Bedankt voor het fijne verblijf. We hebben hier heerlijk geslapen en ook het ontbijt was om van te genieten. Vriendelijke groet,R., A., A., J., J., en J.

Heerlijk weekend

Heerlijk weekend

jun 4, 2023 530

Bedankt voor een heerlijk weekend, heerlijk geslapen en wat een lekker ontbijt.We komen hier zeker weer naar terug en dan doen we de rondleiding ook. Groetjes,R. en L.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

We hebben enorm genoten

mrt 7, 2021 888

Beste Cees & Lies,Wat hebben jullie een mooie B&B! Wij hebben enorm genoten van de rust, jullie gastvrijheid, de rondleiding en het koffiezetapparaat 😉 We hopen dat er snel verspoelingen komen, zodat nog veel meer mensen dit leuke plekje kunnen…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Super interessant

mei 16, 2021 795

Hartelijk bedankt voor een fijn verblijf. We vonden het super interessant om jullie verhalen te horen over het leven op een boerderij en we hebben daar veel van geleerd. P. & L.

Booking Traveller Award 2026
B&B In de Wei 07/06/2026
9.24
based on 119 reviews
Voorzieningen
9.4
Comfort
9.7
Personeel
9.7
Waar voor je geld
9.3
Hygiëne
9.7
Plaats
9.3
10.00
Alles, grote kamer, perfect ontbijt, privé sauna
C.
18/05/2026
9.00
Ontbijt top, fijn ontvangst, enthousiaste eigenaar, mooi bedrijf , rustige plek dus prima slapen
Niks
susan
17/05/2026
10.00
Heerlijke douche, bed en ontbijt
marina
31/03/2026
10.00
Seton
02/03/2026
8.00
J
22/02/2026
10.00
Heerlijk op de boerderij
Alles was schoon en de mensen zijn gastvrij.
Valent
17/02/2026

Wij zijn ook te vinden op: