Blijf op de hoogte
Wat gebeurt
er allemaal
in de wei?

Dag van het kasteel 2026
Boergondisch
Nieuw Worstenbrood
Gastbeoordelings Award 2026
Anderen over ons
Lees wat onze gasten van ons vinden
Komfortables Landidyll
Ich habe eine Nacht im B&B In de Wei übernachtet. Die Gastgeber sind herzlich, das Zimmer war riesig und sehr komfortabel. Beim Frühstück wird auf Lokalität und Nachhaltigkeit geachtet - super.
Auch der Restaurant-Tipp für den Abend war ein echter Volltreffer.
Ich komme jederzeit gerne wieder.
It was very nice
Sadly, we were only there for one night, but we liked it very much. Nice people, clean house and very comfy bed. Awesome breakfast.
Aanrader! Ruime, rustige, splinternieuwe locatie.
Alles royaal en met zorg afgewerkt en ingericht. Veel ruimte en privacy.
Rustige omgeving. Ook in de slaapkamers merk je niet dat er veel mensen in huis zijn. (Wij waren met 9 volwassenen)
Luxe badkamers. Afzuiging in badkamer mag iets meer zijn.
Fijne grote bedden.
Terrassen aan meerdere kanten van het huis. Tip: bij winderig weer is een windscherm fijn. Er was eind april geen zonwering op het terras.
Kleinigheidje: in de keuken graag yoghurtbakjes en grote theebekers.
We waren echt welkom! Top!
Antwoord van B&B In de Wei
Dankjewel Karen voor je review. Fijn dat jullie je zo welkom voelden en het zo naar je zin hadden. We nemen je tips ter harte.
Alles was prima geregeld
Rust, service en gastvrij
Midweekje
Hallo het verblijf als erg prettig ervaren.
Leuke kamer mooie badkamer erg rustig op het verblijf en een goed verzorgd ontbijt.
Wat wij wel prettig vinden is als je s’ morgens voor je naar beneden gaat al even een kop koffie kan drinken die je dan zelf op de kamer kan zetten. Twee kleine verbeterpunten zouden zijn een afval emmertje op de kamer en een paar kapstok haakjes voor jas en badjas.
Maar in het algemeen is het de prijs zeker waard.
En voor we het vergeten we hebben er vlees gekocht en het is een super kwaliteit.
Antwoord van B&B In de Wei
Hoi Sjon en Danja, dank je wel voor jullie mooie beoordeling en de tips. We nemen ze ter harte. Groeten, Lies en Cees
De rondleiding was superleuk
Hartelijk dank voor de warme ontvangst. De rondleiding was superleuk.Wij gaan jullie zeker aanraden! Tot ziens. Fam. H.
Lovely time
I have spent lovely time with well sleep and enjoyed the breakfast.I wish you the Marry Christmas and a Happy New Year with family. J. from Poland
Gezellig
Gezellig weekend gehad in dit mooie huisje op deze mooie plek.Goed verzorgd en een lekker ontbijt gehad. Groetjes, collega's ABS
Een dikke zoen
Beste Boer Cees, Jij verdient een dikke zoen. Bedankkt voor goede verblijf en het heerlijke ontbijt! LiefsTeam ShoebyPuttershoek
Prachtige B&B
ff een paar dagen er tussenuit om te ontspannen en genieten van de rust en natuur. Jullie hebben een prachtige B&B waar jullie trost op mogen zijn. Bedankt voor alles en veel succes en gezondheid voor de toekomst. F. &…
Vol lof
Wat een geweldige ontvangst. Prachtig uitzicht!Wat een rust. Super ontbijt.Wij zijn vol lof over de accommodatie.Ga zo door! Wij komen zeker terug (april 2022) 🙂 A. en A. uit A.
Zeer prettig verblijf
Zeer prettig verblijf ervaren en een interessante dialoog betreffende het hedendaagse boerenbedrijf. H. en J.
Niet vaak zó fijn gehad.
Beste Cees & Lies, Bedankt voor de fijne tijd.We hebben genoten van de BBQ (met vlees van eigen koeien), het uitzicht, de bedden en jullie aandacht voor detail. Wij leven van hotel naar hotel door ons werk en niet vaak…
Fijne ervaring
Wat een fijne ervaring! En bedankt om jullie passie met ons te delen.We hebben er erg van genoten en komen zeker een keertje terug! Groeten, J., M., L. en L. uit België
Prettige kamer
Hr. en mevr. Wij vonden het een prettige kamer en een heerlijk ontbijt.U was erg vriendelijk en naar mevr. hebben wij gezwaaid.Hartelijk bedankt en tot ziens. G. en T. O., Katwijk aan Zee
Zeer gewaardeerd!
Dank voor het fijne verblijf. Mooi opgezet met een duurzame aanpak.Zeer gewaardeerd!Succes met de drie-poot-business en vast tot ziens. E. & D.
Bedankt voor de rust
Bedankt voor de rust, rondleiding en goede zorgen. Wij en de kinderen hebben genoten. H., Y., M. en K.
Schoon & fris
Lieve Lies & Cees Wat een aangenaam en vriendelijk ontvangst. Schoon & fris. Lekker geslapen, heerlijk gegeten. Bedankt,R & C
Alles is top!!
We hebben 3 heelijke dagen gehad. Alles is top!! Kan niet beter. Zo mooi, zo sfeervol en een overheerlijke fantastische plek om helemaal tot rust te komen. We met nieuwe energie weer naar huis gaan. Cees en Lies hartelijk dank…
Wat een rust
Cees & LIesDank jullie wel voor de heerlijke 5 dagen, wat een rust. Jullie gastvrijheid staat bovenaan. Heerlijk ontbijt, mooie kamer, helemaal af.Wij wensen jullie nog heel veel geluk met de B&B en de koeien. Dank jullie wel. Lieve groet,…
Very pleased
We were very pleased with our stay in your very nice B&B.Neat breakfast every day and a nice countryside!And of course so friendly hosts !! Thank you very much for all.B. & R.
Fijn alles verzorgd
Cees en Lies, Wat een mooie omgeving, fijn alles verzorgd. Bedankt! Groetjes uit Baarlo
Graag nog een keertje
Lieve Cees & Lies Hopelijk is er nog een plekje vrij als we nog eens in de buurt zijn,want dan slapen we graag nog een keertje wij jullie 'in de wei'. R. & J.
Heerlijke nacht
Goedemorgen Cees en Lies Na een heerlijke nacht slapen en een lekker ontbijt trekken wij door naar Frankrijk. Wat een mooie plek hebben jullie hier.Wij hopen nog een keer terug te komen en dan alles van jullie b&b en boerderij…
Een heerlijke plek
Cees en Lies Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid. We hebben genoten van de stilte en de vergezichten.Een heerlijke plek! G. en E.
Heerlijke plek!!
Beste Cees & Lies, Wat 'n heerlijke plek!!We hebben genoten en komen graag 'n keertje terug! Thanks voor de duo-fiets! Hartelijke groet,K. & M.
Wat een wei(j)dsheid
Wat een rust, wat een ruimte, wat een wei(j)dsheid en wat een prachtige en lieve koeien!We hebben erg genoten van alles!Heerlijk geslapen ook!Die beschuit met muisjes wegens de geboorte van de hondjes passen echt helamaal in de manier waarop jullie…
Heerlijke B&B
Beste Cees en Lies, Bedankt voor deze gastvrijheid!Een heerlijke B&B om terug te komen na de Buffelrun! Groetjes uit Drenthe
Wonderful stay
Thank you for this wonderful stay at your farm. Kids really enjoyed the stay and the cows 🙂We definitly will be back this year! Rgrds, R.
Aangenaam verrast
Dank jullie wel voor dit gastvrije verblijf. Aangenaam verrast door de uitwerking van het "in de wei"-concept; jullie hebben aan alles gedacht, heel sfeervol om in de wei aan de wei te zitten. Het dakterras bij de kamer is heerlijk,…
Thuis gevoeld op de boerderij
2 Nachten heerlijk geslapen in jullie B en B, mooie comfortabele kamer. Ons thuis gevoeld bij jullie op de boerderij. Cees en Lies bedankt voor jullie gastvrijheid en succes met alles! Groetjes,F. en M.
Besser als in vielen Hotels!
Vielen Dank für die freundliche und herzliche Betreuung! Die ruhige und friedliche Stimmung lassen den Stress und Trubel der Welt rundum leicht vergessen.Zimmer, Ausstattung und Service waren TOP! Besser als in vielen Hotels! Alles Gute und weiterhin viel Erfolg! M.…
Dank voor de goede zorgen
Dank voor de goede zorgen, gastvrijheid en fijne, comfortabele kamer! Jammer dat het weer slecht was, maar daar kunnen jullie niets aan doen :0 Groetjes,M., M. en J.
Heerlijke plek
Wat een heerlijke plek hebben jullie hier. Met recht trots op jullie B&BWij hebben genoten van de mooie kamer, de BBQ, het goede ontbijt, het terras, maar vooral van jullie gastvrijheid, de gezellige praatjes.Dank! E. & B.
Wat een heerlijke plek
Wij zijn hier maar kort geweest, toch hebben wij de sfeer hier even mogen proeven. Wat een heerlijke plek hier! Het ontbijt was ook een feestje. Bedankt voor de gastvrijheid hier in de we! M., C., A., en I.
Zaligheid
Wat een zaligheid hier.Fijn ontvangst, heerlijke koffie, schone kamers. Top. B., N., (voor de 2e keer) & Thera
Mooie entourage
Even heel kort bliksembezoek, maar heel erg genoten van de lekkere koffie, het fantastische bed en de mooie entourage.Volgende X iets langer. P. en I.
Een geweldige plek!
Slechts 1 nachtje geweest, maar wat een geweldige plek! Gastvrij, ruime kamer met een heerlijk bed. Niets om over te klagen!Ontbijt hebben we van genoten, vers en de vleessalade was heerlijk! Dank voor het prettige verblijf.S. en H.
Nice and homely
Thank you so much for your hospitality.We really enjoyed our stay here. It's a nice and homely feeling and you are a great host.Will recommend this place to our friends and be pleased to come back. Denmark, S. B. H.…
We voelden ons thuis
Lies en Cees, Dank jullie wel voor de gastvrijheid. We voelden ons thuis.De rondleiding was leerzaam. We hebben 5 mooie dagen bij jullie doorgebracht. Heerlijk gefietst, mooie streek. Succes met jullie B&B. Groetjes, S. - R. en A. - M.…
Nice place
Such a nice place to spend our first day of the year 2023.We wish you all the best *Thank you for your warm welcome A. & A.
Perfecte kamer
Mooie plek, perfecte kame en een heerlijk ontbijt. Jammer dat we maar 1 nacht geboekt hebben J. &. M.
Indrukwekkende rust
Cees en Lies,Wat is het heerlijk in jullie B&B! Vannacht onze laatste nacht bij jullie op deze prachtige locatie. Gastvrij, behulpzaam, erg schoon, prima bedden en een heerlijk ontbijt in jullie ook zo mooie recreatieruimte. Jullie verhalen over de boerderij…
Perfect
Wat een geweldige plek!Dank je wel voor de gastvrijheid en het fijne verblijf.Perfect ontbijt.
Heel fijn
Het was een heel fijn verblijf. Dank voor de gastvrijheid en ook de interessante rondleiding. M. en D.
Mooie kamer
Bedankt Lies & Cees voor de gastvrijheid.We hebben heerlijk geslapen in 'n mooie kamer; Rietzwenk; educatie v/d grassoort 🙂't ga jullie goed met jullie bedrijf! Groeten uit Moergestel,H en D
Bedankt
Cees,Bedankt voor de gastvrijheid en de interessante rondleiding!De mogelijkheid tot het opladen van onze elektrische auto was een zeer aangename verrassing. We hebben genoten van ons verblijf en zeggen het zeker voort!F en WL en J
Heerlijk geslapen
Bedankt voor de gastvrijheid!We hebben heerlijk geslapen en ontbeten! T., I., J. en S.
Mooie B&B
Wat een mooie B&B hebben jullie gebouwd. En bedankt voor de informatieve rondleiding en het heerlijke ontbijt. We komen graag weer terug als we in de buurt zijn. R, F, T & B
Wat een luxe
Beste Cees en Lies, Heel erg bedankt voor jullie warme ontvangst. Wat een mooi verblijf! Heerlijk rustig, alles netjes en ruim. Wat een luxe. Wat fijn om door de grote ramen vanuit de ontbijt / ontmoetingsruimte naar buiten te kunnen…
Phenomenales Frühstück
Wir waren zwar nur sehr kurz Eure Gäste, haben uns jedoch vom ersten Moment an sehr wohl gefühlt und kommen ganz sicher noch einmal hier her zurück!Vielen Dank für das phenomenale Frühstück! Dank je wel.N. &. J. aus Hamburg
Heerlijke kamer
Beste Cees en Lies,Ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid! Wij hebben genoten!Wat een mooie plek, heerlijke kamer en prachtige omgeving!Wij komen graag nog eens terug! Liefs, G. en A.
Echt onthaasten
Wat jammer dat ons verblijf bij jullie alweer voorbij is. We logeerden 2 nachtjes bij jullie op de boerderij-B&B. Met de stalgeluiden van de koeienschool op de achtergrond ontbijten op het terras na een heerlijke lange stille nacht is het…
Mooie midweek
Dank jullie wel voor de mooie midweek.Een geweldig ontbijt en een mooie leerzame rondleiding waar het enthousiasme voor het bedrijf van af spat. Groetjes, F. en M.
De kamer was perfect
Beste Cees en Lies, hartelijk dank voor jullie gastvrijheid!We hebben genoten.Ook de (miva)kamer was perfect en mooi ruim. G., J., en M.
Hartelijk onthaald
Hartelijk onthaald, ondanks de kleine wijziging in het aantal personen.Gezellig verblijf gehadGoed bedden +++ Bedankt voor het aangename verblijf. Groetjes,E. & K.
Prachtige vergezichten
Prachtige vergezichtenWat een licht! Wat een rust!Comfortabel van begin tot eindDank voor zoveel goede zorgen en gastvrijheid! R. &. J. uit H.
Dank voor alles!
Heerlijk rustig, geweldig bed en we zijn goed verzorgd!Het uitzicht is prachtig en we hebben vele mooie uitstapjes gemaakt in de omgeving. Dank voor alles! K & P
Héél lekker ontbeten
Goed geslapen en héél lekker ontbeten in alle rust genietend van de groen omgeving en het zicht op de koetjes. Fam. H.-B.
Heerlijk op ons terras
Fijne 4 persoons kamer en hebben genoten van het boerenlandschap, ontbijt heerlijk op ons terras.Ga zo door Cees en Lies Groetjes,R. M. E. en M
Ontbijt was perfect
Beste Cees, Heel hartelijk bedankt voor de gastvrijheid.De kamer was goed, douche lekker warm en ontbijt was perfect. J., J. en G. uit de Achterhoek
Goed verblijf
Bedankt voor de fijne overnachting, goed geslapen op een rustige plek. Heerlijk ontbijt met het geluk dat we dit op het terras hebben kunnen eten.Kort maar goed verblijf! Groeten, J. en M.
Een aanrader!
We werden -ondanks we te vroeg aan kwamen- op een aangename manier ontvangen. Zeer leuke ontvangst.Onze gastheer en gastvrouw hebben ons tot in de puntjes een zeer fijn verblijf verzorgd. Kamer 'Klaver' vonden we heel netjes, erg ruim en knap…
Heerlijk wakker worden
Bedankt voor de goede zorgen!Ook al verbleven wij hier één nachtje, wij hebben genoten! Wat heerlijk wakker worden met uitzicht op de weilanden! Wij komen zeker eens terug! L. & G.
Oase van rust
Heelijk wakker geworden op het boerenland in de wei!Voor de stadse dames een oase van rustFijn verblijf, heerlijke BBQWellicht tot een volgende keer.Bedankt voor de goede zorgen! B., P., M. en M.
Super
Cees en LiesEen hartelijk ontvangst bij B&B in de wei. We hebben het erg leuk gehad.Mooie grote kamers, heerlijke bedden en een lekker ontbijt.Een mooie ruimte om een spelletje te doen, ons vriendinnenweekend, vanwege één 60-jarige was super.Bedankt voor jullie…
Was heerlijk, eigenlijk alles
Twee nachten bij jullie doorgebracht. Het weer zat niet mee, dus komen we zeker met de fietsen nog eens terug!Wat heerlijk, eigenlijk alles! P. - H.
Lekkere ontbijtjes
Hartelijk dank Lies en Cees, voor de 5 fijne dagen in jullie mooie, goed verzorgde B&B. Hierbij niet ter vergeten de lekkere ontbijtjes, die milieuvriendelijk opgediend werden. Geweldig. Vriendelijke groet,J. T.
Super mooi!
Vandaag aangekomen in de B&B en een warm welkom en rondleiding gekregen omdat we de gehele accommodatie hebben gereserveerd.Super mooi en tot in detail verzorgd met aandacht!Bedankt voor de gastvrijheid. Liefs, de Zomerborrels uit B.-N. 🙂
Heel authentiek!
Beste Cees en Lies, Na de drukte van ons huwelijk hadden we echt even rust nodig! Nou, dat is gelukt! We hebben genoten van de omgeveing, de "om de wei"-wandeling en het heerlijke bed! Ook de douche was echt ontspannen!Ook…
Lekker tot rust gekomen
Cees & Lies Hartelijk bedankt!Lekker tot rust gekomen bij de koeien 🙂 V. &. L.
Geslaagde mini-vakantie
Onze mini vakantie is zeer geslaagd. We hebben lekker geslapen en heerlijk ontbeten.Bedankt voor jullie gastvrijheid. Fam. S.
Wat een prachtig huis
Wat een prachtig huis! We hebben genoten! Het uitzicht is fantastisch, weids uitzicht op de prachtige koeien.We gaan dit adres zeker onthouden!Ook de rondleiding van Cees, het ontbijt: fantastisch geregeld.Ook heel prettig was dat iedere slaapkamer een douche had. Groetjes…
Genoten van het verblijf
Wij hebben genoten van het verblijf bij jullie op de boerderij en de voor ons heel andere omgeving.Mogelijk dat wij nog eens langs komen als wij op bezoek zijn bij onze dochter in Nistelrode.Voor wat rest alle goeds toegewenst met…
Zeer gastvrije ontvangst
Lies en CeesWij hebben genoten in jullie b&b. Mooie kamer, zeer gastvrije ontvangst en een heerlijk ontbijt. Groeten,H. &. C.
Vriendelijk, verzorgd, netjes, schoon, duurzaam!
Zomaar wat woorden die passen bij jullie en jullie B&B We hebben ervan genoten! W & E
Heerlijk rustige plek
Heerlijk rustige plek, goede verzorging, mooie wandelomgeving. Stad Helmond heeft ons positief verrast. Groetjes, Mariëlle & Alice
Dikke top locatie!
We hadden de hele schuur/B&B afgehuurd voor ons jaarlijkse vriendenweekend. 9 man ±35 jaar. Alles dik in orde; normaal zitten we in een budget natuurhuisje, maar nu heeft de organisatie in haar wijsheid besloten om dit te regelen.Alles is mooi…
GEWELDIG
Beste Kees & Lies Als verrassing ben ik hier terecht gekomen voor mijn vrijgezellenfeest.In een woord, het was GEWELDIG! Een top locatie, we hebben ongestoord een super feest gehad. De gastvrijheid is me enorm bijgebleven.Ben blij dat mijn onvergetelijke feestje…
Fijn verblijf
Beste Cees en Lies, Heel erg bedankt voor het fijne verblijf 'in de weij'. We hebben genoten van het prachtige uitzicht, het lekkere ontbijt, de rondleiding op de boerderij en jullie vriendelijkheid. Hartelijke groeten,fam. S. uit T.
Heel mooie, rustige omgeving
Bedankt Cees & Lies voor de fijne gastvrijheid, leuk bed, goed geslapen. Kamer was prima in orde.Heel mooie, rustige omgeving.We hebben ervan genoten, doe zo verder. Groetjes, E + R
Mini vakantie om niet te vergeten
Last-minute een heerlijk nachtje op vakantie met m'n dochter. Met pizza's van Al Vesuvio, een fijne huiskamer met poppenhuis, een goed bed en morgenochtend waarschijnlijk een lekker ontbijt. Nu al een mini vakantie om niet te vergeten,Bedankt Lies & Cees…
Blij in de wei
Wat zijn we blij hier in de wei!Bedankt voor een fijn verblijf van Jeugdvakantie werk Loon op Zand
Wat een fijn verblijf!
Wat een fijn verblijf hier in Brabant!Mooie en ruime kamers met heerlijke bedden en warme douche.We genoten van de omgeving: wandelen met Alpaca's en (sommigen van ons) lekker hardlopen 's ochtendsUit eten in Gemert bij Bottega di Wendy en daarna…
Leuke B&B
Fijne dag met dochter gehad. Heerlijk gewandeld met haar en hond.Leuke B&B. M.
Gewoon top!
Beste Cees,Dank je wel voor de fijne tijd die we bij jullie hadden.Alles is keurig op de kamer!We hebben genoten van jullie gastvrijheid en vriendelijkheid, koffie en het ontbijt!!Het was gewoon Top! Dank je wel,R. en S. H.Buchten (L.)
Mooie B&B
Dank voor het verblijf in jullie mooie B&B.Mooie kamers, schoon en goed ontbijt.De rondleiding was ook erg leuk en leerzaam. Tot een volgende keer. Gr. D en M van Vintage&Zo uit Spanbroek
Top weekend
Fijne ruime kamers, heerlijk bed, goede douche, prachtige omgeving, mooie wandelingen gemaakt. Kortom,..... top weekend Hartelijke groet,P en A, Alkmaar
Sinterklaas
Als laatste, dat is wel bijzonder.Heerlijk geslapen, super vriendelijke ontvangst met heerlijk ontbijt.Met plezier ga ik, goed uitgerust, weer Sinterklaas spelen. Sint en C. komen zeker terug!C.
Feeling home
Thank you very much for your hospitality. I can say that each time I was coming back here I was feeling back home. Best wishes, M. B. (Ontario, Canada)
Héérlijk geslapen
Beste Lies & Cees, Bedankt voor het fijne verblijf en uitstekende ontvangst.Héérlijk geslapen in een prachtige, ruime en schone kamer.We komen zeker nog eens terug! W. J. R. & R. uit S.
Luogo fantastico
Luogo fantastico, proprietari stupendi,ci siamo trovati "alla grande". Italian people from TorinoCiao Chr. S. M. R. e M.
Het was super
Cees en Lies,BB in de wei staat niet allen voor een prachtige accommodatie, maar ook voor een heerlijke barbeque!Dank voor jullie goede zorgen!Het was super Groetjes van 11 vrienden
Heel goed verblijf
Kees en LiesWe hebben fijn gefietst hier in deze omgeving, gelukkig mooi weer gehad.Een heel goed verblijf, het is hier een top locatie.Wij wensen jullie een goede toekomst de komende tijd. Groetjes, de fam. H. uit Loon op Zand
Bedankt
Dag Cees en Lies, Bedankt voor jullie gastvrijheid. Succes met vleesvee+ B&B Groeten S. namens groep Nijmegen
Om van te genieten
Bedankt voor het fijne verblijf. We hebben hier heerlijk geslapen en ook het ontbijt was om van te genieten. Vriendelijke groet,R., A., A., J., J., en J.
Heerlijk weekend
Bedankt voor een heerlijk weekend, heerlijk geslapen en wat een lekker ontbijt.We komen hier zeker weer naar terug en dan doen we de rondleiding ook. Groetjes,R. en L.
We hebben enorm genoten
Beste Cees & Lies,Wat hebben jullie een mooie B&B! Wij hebben enorm genoten van de rust, jullie gastvrijheid, de rondleiding en het koffiezetapparaat 😉 We hopen dat er snel verspoelingen komen, zodat nog veel meer mensen dit leuke plekje kunnen…
Super interessant
Hartelijk bedankt voor een fijn verblijf. We vonden het super interessant om jullie verhalen te horen over het leven op een boerderij en we hebben daar veel van geleerd. P. & L.
UITSTEKEND Gebaseerd op 34 recensies Geplaatst op Google AlexandreTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Ruime en comfortabele kamers met moderne badkamers (wel geen wasgel). Een gastvrije eigenaar en heerlijk ontbijt!Geplaatst op Google André HarsevoortTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Gastvrijheid in boerencontext. Bij Lies en Cees is het fijn logeren. De kamers zijn ruim, de sfeer is fijn en het ontbijt is super!Geplaatst op Google Ilse LucassenTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Een heerlijke plek om even weg te zijn. Lieve eigenaren, die zorgzaam om gaan met hun dieren maar ook met de b&b en hun gasten. Wij hebben met onze kids genoten.Geplaatst op Google OlehTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Дуже чисто, комфортно, номера великі, господарі привітні👍👍👍Geplaatst op Google Nick EbbenTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Ik heb er zelf niet geslapen maar een reservering gedaan voor een collega. Hij heeft er heerlijk geslapen en is erg gastvrij ontvangen, alles was erg schoon en van alle gemakken voorzien. Contact ook via mail met Cees en Lies liep erg soepel, zeer vriendelijke mensen en alle vragen worden snel en netjes beantwoord. Mooie en nette locatie!Geplaatst op Google Niels de HaasTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Cees gaf een geweldige rondleiding van zijn bedrijf. Ook hadden we een BBQ met het vlees van de koeien, echte aanrader het was heerlijk!
















(4,8 / 5)



























































